53. Welke prestatie indicatoren bevat het klantperspectief over het algemeen?
De prestatie indicatoren in het klant perspectief zijn voornamelijk:
algemene klanttevredenheid of klanttevredenheid over specifieke aspecten;
omvang en afhandeling van klachten;
omvang en ontwikkeling van de...
drs. Gert van den Burg RCIk heb een vraag
Gert van den Burg (1962) is opgeleid als bedrijfseconoom en registercontroller. Hij richtte in 2004 CFO Consult op. Daarvoor was hij gedurende 16 jaar werkzaam bij één van de grootste Nederlandse consultancybureaus. Van den Burg adviseert en traint op het terrein van performance...
drs. Gert van den Burg RCIk heb een vraag
Gert van den Burg (1962) is opgeleid als bedrijfseconoom en registercontroller. Hij richtte in 2004 CFO Consult op. Daarvoor was hij gedurende 16 jaar werkzaam bij één van de grootste Nederlandse consultancybureaus. Van den Burg adviseert en traint op het terrein van performance...