Wat wordt bedoeld men met het begrip Combi Concept?

Het Combi concept of combi kantoor is een verzameling aan variëteiten van werkplekken en werkomgevingen waarin men (in principe) zelf kan kiezen welke werkplek of omgeving men vindt passen bij de activiteit die men gaat uitvoeren. Dus een groter aanbod aan varianten dan bij het Cocon of Kloostertuin principe. Het Combi Concept zou kunnen bestaan uit een bar, een pantry, een kantine (met informele hoekjes), enkele eigen werkplekken voor bepaalde afdelingen, wisselwerkplekken voor mobiele werknemers. Meerdere open landschappen met verschillende sferen voor verschillende personen, al dan niet persoonsgebonden of als eigen werkplek te betitelen. En een aantal verschillende vergaderruimtes zoals een VIP-vergaderkamer bij de directie, kleine 'face to face' kamers verspreid over het gebouw en enkele grotere vertrekken, die eventueel ook langdurig als projectruimtes zijn in te delen.
Word pro

Pro-abonnees downloaden gratis het Ebook met 267 vragen en antwoorden over Facility Management.