Wat mag een opdrachtgever van een RIM-bureau verwachten?

Een RIM-bureau:
  • Levert deugdelijk interim-management;
  • Vervult in organisaties tijdelijk leidinggevende taken met alle daarbij behorende verantwoordelijkheden en bevoegdheden;
  • Biedt deskundigheid, kwaliteit en continuïteit in de opdrachtuitvoering, te realiseren in wisselwerking tussen bureau/ schaduwmanager en een ervaren professional;
  • Is krachtens de Gedragscode verplicht tot de grootst mogelijke zorgvuldigheid en geheimhouding;
  • Garandeert de professionele status van de interim-manager. In deze is het ondermeer niet toegestaan om bij de opdrachtgever in dienst te treden;
  • Is krachtens zijn lidmaatschap collectief betrokken bij een continu proces van kwaliteitsverbetering;
  • Is krachtens de Gedragscode aanspreekbaar op de opdrachtuitvoering.
Word pro

Pro-abonnees downloaden gratis het Ebook met 194 vragen en antwoorden over Interim-management.