Gratis toegang



Home Vakgebieden Management Kwaliteitsmanagement Kwaliteitsmanagement in de praktijk

Kwaliteitsmanagement in de praktijk

27. Hoe krijg ik de kwaliteitsboodschap duidelijk en helder de organisatie in?

Doe wat je zegt! Als het management bijvoorbeeld zegt dat klanttevredenheid topprioriteit heeft, maar de sleutelindicatoren van het management zijn aandelenkoers, dividenduitkering, verkoopgroei en dergelijke dan wordt een verwarrende boodschap... verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • Kees de Bondt Als literatuuronderzoeker begonnen, maar vervolgens in projecten voor documentbeheer, kwaliteit en documentaire communicatie werkzaam geweest voor o.m. de KLM. Startte, na een MSc-studie Total Quality Management, in 1996 een eigen adviespraktijk. Hierin houdt hij zich bezig met organisaties die ondersteuning...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2019 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.