Bezig met laden...

          X

          Kwaliteitsmanagement in de praktijk

          27. Hoe krijg ik de kwaliteitsboodschap duidelijk en helder de organisatie in?

          Doe wat je zegt! Als het management bijvoorbeeld zegt dat klanttevredenheid topprioriteit heeft, maar de sleutelindicatoren van het management zijn aandelenkoers, dividenduitkering, verkoopgroei en dergelijke dan wordt een verwarrende boodschap... verder

          Auteurs

          • Kees de Bondt Ik heb een vraag
            Als literatuuronderzoeker begonnen, maar vervolgens in projecten voor documentbeheer, kwaliteit en documentaire communicatie werkzaam geweest voor o.m. de KLM. Startte, na een MSc-studie Total Quality Management, in 1996 een eigen adviespraktijk. Hierin houdt hij zich bezig met organisaties die ondersteuning...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken


           

          Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

          U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


          Lees verder

          TQL Tweets