Gratis toegang



Home Vakgebieden Marketing & Sales Beurzen Meest voorkomende misverstanden over beursdeelname

Meest voorkomende misverstanden over beursdeelname

78. Ik heb niets nieuws te bieden op de beurs en wij kunnen nu al de vraag niet aan?

Lijkt een ogenschijnlijk legitiem argument om niet aan een beurs deel te nemen. Maar de vraag zou moeten zijn hoe uw marketingcommunicatie strategie eruit ziet en of daarbinnen rekening gehouden is met beurzen. Niet de beurs, maar uw eigen... verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • Bernard van den Berg Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2019 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.