Gratis toegang



Home Vakgebieden Marketing & Sales Direct Marketing Gevaren van personalisatie

Gevaren van personalisatie

83. Wat zijn de gevaren van al te persoonlijke direct mail?

Er wordt vanuit gegaan dat hoe persoonlijker een direct mailing is, hoe meer aandacht hij krijgt en hoe groter de kans is dat consumenten bestellen. Voor de Amerikaanse tegenhanger van Fleurop, 800-Flowers, eindigde dat streven in een nachtmerrie. Het... verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • Bernard van den Berg Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2019 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.