Bezig met laden...

          X

          Gevaren van personalisatie

          83. Wat zijn de gevaren van al te persoonlijke direct mail?

          Er wordt vanuit gegaan dat hoe persoonlijker een direct mailing is, hoe meer aandacht hij krijgt en hoe groter de kans is dat consumenten bestellen. Voor de Amerikaanse tegenhanger van Fleurop, 800-Flowers, eindigde dat streven in een nachtmerrie. Het... verder

          Auteurs

          • Bernard van den Berg Ik heb een vraag
            Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken


           

          Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

          U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


          Lees verder

          TQL Tweets