Gratis toegang



Home Vakgebieden Marketing & Sales Direct Marketing Rollen in direct marketing

Rollen in direct marketing

20. Wat is de rol van de aanbieder in direct marketing?

In direct marketing kan de rol van aanbieder zowel door de fabrikant, de tussenhandel als de detaillist worden gespeeld. Dell Computers (fabrikant) zet met behulp van direct marketingtechnieken (internet) hardware af bij particulieren en bedrijven.... verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • Bernard van den Berg Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2019 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.