Gratis toegang



Marketing & Sales

Marketing & Sales

Alle bouwstenen voor de bepaling van de optimale combinatie van product of dienst, prijs, distributie, markt/merk-communicatie en promotie. Van strategie tot plan en uitvoering.

Stakeholdersonderzoek

Ebooks

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • Bernard van den Berg Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...
  • Vraag het de expert
  • Dieuwertje de Bruin Dieuwertje de Bruin studeerde Communicatiemanagement aan de Hogeschool Utrecht en werkt sindsdien als Project Manager bij Online Marketing Group (OMG) waarbij zij verantwoordelijk is voor alle (online) marketingcommunicatie voor de organisatie. OMG is een online direct marketing bureau online marketing...
  • Vraag het de expert
  • drs. Hans Lingeman Hans Lingeman studeerde economie in Nijmegen. Onderzoekservaring deed hij op bij Interview-NSS en Motivaction. Bij MCI-ACI Europe bv was hij werkzaam als marketing director. Sinds 2007 mede-eigenaar en directeur van onderzoeksbureau Winkle, een marktonderzoeksbureau die klanten helpt om hun succesratio...
  • Vraag het de expert
  • Hans Hylkema Hans Hylkema is directeur en mede-oprichter van klantonderzoeksbureau Customeyes (specialist in klanten- en stakeholdersonderzoek in de B2B). Naast zijn werkzaamheden voor Customeyes, is Hans ook als parttime docent verbonden aan de business schools van onder andere Groningen (AOG) en Twente (TSM)....
  • Vraag het de expert
  • Karin Muller Karin Muller is begonnen in de reclame en inmiddels alweer zeven jaar zelfstandig ondernemer. Zij vormt met Marc van Maasbergen LinkLeaders, adviesbureau voor Online Marketing.  Karin is auteur van de Q&A 'Online Marketing Strategie'. Vanaf februari 2014 is zij begonnen met de eerste vragen en...
  • Vraag het de expert
  • Redactie TQL De redactie van The Question Library ondersteunt de vakauteurs bij het onderhoud van de in de databank opgenomen onderwerpen. Via 'Vraag het de expert' kunt u direct contact leggen met de vakexperts-auteurs. De redactie actualiseert zelf ook een aantal topics, en staat open voor auteurs die graag hun...
  • Vraag het de expert
  • Richard van der Vegt Richard van der Vegt is Manager Business Development at Galaxy Group. Hij is al geruime tijd actief in commerciële functies, o.a. bij Monsterboard en LTO Nederland. Bij AgriPers (onderdeel LTO Bedrijven BV) was hij als Managing Director verantwoordelijk voor de realisatie van de gehele Nederlandse...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2017 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.