Gratis toegang



Home Vakgebieden Marketing & Sales Klantenonderzoek Klantbewustzijn

Klantbewustzijn

26. Wat is klantbewustzijn?

Voordat een organisatie klantgericht is, gaat het door verschillende fasen. Klantbewustzijn is de tweede fase, waarbij medewerkers zich realiseren dat klanten belangrijk zijn voor organisatiesucces én dat ze verschillende verwachtingen en wensen... verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • Hans Hylkema Hans Hylkema is directeur en mede-oprichter van klantonderzoeksbureau Customeyes (specialist in klanten- en stakeholdersonderzoek in de B2B). Naast zijn werkzaamheden voor Customeyes, is Hans ook als parttime docent verbonden aan de business schools van onder andere Groningen (AOG) en Twente (TSM)....
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2019 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.