Bezig met laden...

          X

          Klantbewustzijn

          26. Wat is klantbewustzijn?

          Voordat een organisatie klantgericht is, gaat het door verschillende fasen. Klantbewustzijn is de tweede fase, waarbij medewerkers zich realiseren dat klanten belangrijk zijn voor organisatiesucces én dat ze verschillende verwachtingen en wensen... verder

          Auteurs

          • Hans Hylkema Ik heb een vraag
            Hans Hylkema is directeur en mede-oprichter van klantonderzoeksbureau Customeyes (specialist in klanten- en stakeholdersonderzoek in de B2B). Naast zijn werkzaamheden voor Customeyes, is Hans ook als parttime docent verbonden aan de business schools van onder andere Groningen (AOG) en Twente (TSM)....

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken


           

          Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

          U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


          Lees verder

          TQL Tweets