15. Wat is de essentie van massa-individualisering voor consument resp. fabrikant?
De essentie voor de consument is dat hij het gevoel krijgt maatwerk te kopen terwijl het om confectie of massaproductie gaat. Massa-individualisering biedt de fabrikant de mogelijkheid klanten met maatproducten aan zich te...
Bernard van den BergIk heb een vraag
Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...
Bernard van den BergIk heb een vraag
Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...