64. Wat houdt de Reclamecode Fieldmarketing (RFM) in?
Per 1 januari 2016 is de Reclamecode Fieldmarketing (RFM), onderdeel van de Nederlandse Reclame Code in werking getreden. Deze moet ervoor zorgen dat bedrijven ook in de toekomst kunnen blijven werven buiten de reguliere...
Bernard van den BergIk heb een vraag
Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...
Bernard van den BergIk heb een vraag
Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...