Gratis toegang



Home Vakgebieden Marketing & Sales Marktonderzoek Statistische Technieken

Statistische Technieken

60. Wat is een weging?

Een weging is een correctiemethode die je uitvoert na afloop van een kwantitatief onderzoek. Hiermee zorg je ervoor dat de samenstelling van de netto steekproef gelijk wordt getrokken aan de samenstelling van de onderzoekspopulatie. Als je een onderzoek... verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • drs. Hans Lingeman Hans Lingeman studeerde economie in Nijmegen. Onderzoekservaring deed hij op bij Interview-NSS en Motivaction. Bij MCI-ACI Europe bv was hij werkzaam als marketing director. Sinds 2007 mede-eigenaar en directeur van onderzoeksbureau Winkle, een marktonderzoeksbureau die klanten helpt om hun succesratio...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2019 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.