Gratis toegang



Home Vakgebieden Marketing & Sales Neuromarketing Beinvloedingspricipes van Cialdini

Beinvloedingspricipes van Cialdini

31. Wat zijn de zes beïnvloedingsprincipes van Cialdini?

In de jaren 80 ontdekte Robert Cialdini na onderzoek in reclame en sales dat er bepaalde invloeden zijn waar wij als consument allemaal onbewust op reageren. Deze invloeden beschreef hij in 2007 in zijn boek 'Influence - The Psychology of... verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • Dieuwertje de Bruin Dieuwertje de Bruin studeerde Communicatiemanagement aan de Hogeschool Utrecht en werkt sindsdien als Project Manager bij Online Marketing Group (OMG) waarbij zij verantwoordelijk is voor alle (online) marketingcommunicatie voor de organisatie. OMG is een online direct marketing bureau online marketing...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2019 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.