Gratis toegang



Home Vakgebieden Marketing & Sales Online Marketing Strategie Social media

Social media

15. Welke criteria bepalen de ontwikkeling van een social media strategie?

Communicatie via social media is niet een op zichzelf staande activiteit. maar een een onderdeel van de bestaande plannen voor marketing en marketingcommunicatie. Social Media bestaat dan uit de selectie van een aantal (extra) kanalen om de doelgroep te... verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • Karin Muller Karin Muller is begonnen in de reclame en inmiddels alweer zeven jaar zelfstandig ondernemer. Zij vormt met Marc van Maasbergen LinkLeaders, adviesbureau voor Online Marketing.  Karin is auteur van de Q&A 'Online Marketing Strategie'. Vanaf februari 2014 is zij begonnen met de eerste vragen en...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2019 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.