Levert lead nurturing iets op?

Ja zeker, het traditionele marketing- en salestraject omvat alle marketingactiviteiten van Publiec Relations tot gedrukte reclame. Vanuit een online perspectief, is goed na te gaan waar potentiele klanten naar op zoek zijn. Op basis daarvan is het mogelijk om een verfijnde aanpak-op-maat te onwikkelen om onder hen degene te bereiken die u kunt voorzien van uw producten en diensten.
Het koesteren van leads is beslist niet het onder druk zetten van mensen die (nog) niet aankoopbereid zijn. Wanneer juist toegepast, creëert u een loyale klantenkring die vertrouwen heeft in wat u te bieden hebt. Het begeleiden van een eerste bezoeker op de website naar een daadwerkelijke koop is een vaardigheid die steeds waardevoller wordt naarmate de concurrentie online steeds verder toeneemt. Probeer de concurrentie dus voor te zijn en formuleer een plan voor het 'koesteren' van  leads. 
Word pro

Pro-abonnees downloaden gratis het Ebook met 96 vragen en antwoorden over Online Marketing Strategie.