Bezig met laden...

          X

          Toekomstkansen voor het private label

          24. Waar ligt in de toekomst de kracht van het private label?

          Slechts gedeeltelijk in de prijs. Belangrijker is de kwaliteit. Hoe dichter die aankruipt tegen het A-, B- of C-merk waarmee wordt geconcurreerd, hoe groter de kans dat consumenten afstappen van de vertrouwde merken en kiezen voor het winkelmerk. verder

          Auteurs

          • Bernard van den Berg Ik heb een vraag
            Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken


           

          Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

          U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


          Lees verder

          TQL Tweets