Gratis toegang



Home Vakgebieden Marketing & Sales Reclame Basics Reclamebranche

Reclamebranche

25. Wat is de economische betekenis van de reclamebranche?

In de reclamebranche ging in 2013 naar schatting 6,13 miljard euro om. Het betreft mediabestedingen (kranten, radio, tv etc.)  incl. productie- en overige kosten van ruim 20%. Dit cijfer is exclusief de online bestedingen door adverteerders die zich... verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • Bernard van den Berg Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2019 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.