Bezig met laden...

          X

          Groei en grenzen van sponsoring

          22. Waaruit blijkt het belang van sponsoring?

          Sponsoring is in principe een marketing-communicatie-instrument en valt onder het desbetreffende management. Omdat met sponsoring meestal grote bedragen zijn gemoeid, wordt daarvoor vaak binnen het bedrijf een aparte staffunctie gecreëerd in de vorm van... verder

          Auteurs

          • Bernard van den Berg Ik heb een vraag
            Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken


           

          Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

          U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


          Lees verder

          TQL Tweets