Bezig met laden...

          X

          Sponsoring

          56. Hoe belangrijk is effectiviteit bij de keuze van sponsorobjecten?

          Het heeft geen zin een project te sponsoren waar wel heel veel mensen naar kijken maar waarvan maar weinig blijft hangen. Na het zien van een nieuwsbulletin op tv, waaronder het weerbericht, is slechts 13% van de kijkers in...

          Toegang tot het hele antwoord?


          Schrijf gratis in
          • Al lid? Log hier in om het hele antwoord te zien.
          • Nog geen lid? Maak dan hier een account aan en ontvang:
            - exclusief toegang tot alle vragen en antwoorden
            - direct 25% korting op ebooks
          Of liever alles over dit onderwerp in een ebook? Kijk dan hieronder. (25% korting als lid)
           

          Terug naar vragenlijstTerug naar vragenlijst

          Auteurs

          • Bernard van den Berg Ik heb een vraag
            Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...

          Auteurs

          • Bernard van den Berg Ik heb een vraag
            Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken

          Opleidingen


          Op zoek naar een passende opleiding?
          Kies uit ruim 25.000 opleidingen, trainingen en cursussen.  

          TQL Tweets