Gratis toegang



Home Vakgebieden Marketing & Sales Sponsoring Sponsoring en imago

Sponsoring en imago

35. Wat is de rol van sponsoring in de concurrentiestrijd tussen merken?

Het opbouwen van merkbekendheid is een van de doelstellingen van sponsoring. Wie zijn naam aan een opvallend evenement of populaire sport weet te verbinden, neemt daarmee een grote voorsprong op zijn concurrenten. KPN  bouwde een ijzersterke naam op... verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • Bernard van den Berg Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2019 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.