Bezig met laden...

          X

          Sponsoring en imago

          35. Wat is de rol van sponsoring in de concurrentiestrijd tussen merken?

          Het opbouwen van merkbekendheid is een van de doelstellingen van sponsoring. Wie zijn naam aan een opvallend evenement of populaire sport weet te verbinden, neemt daarmee een grote voorsprong op zijn concurrenten. KPN  bouwde een ijzersterke naam op... verder

          Auteurs

          • Bernard van den Berg Ik heb een vraag
            Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken


           

          Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

          U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


          Lees verder

          TQL Tweets