Bezig met laden...

          X

          Sponsoring

          15. Wanneer spreken we van sponsoring?

          We spreken van sponsoring als er sprake is van wederkerigheid. In ruil voor sponsering stemmen sporters, artiesten, charitatieve instellingen of (commerciële) media in met het helpen realiseren van de communicatiedoelstellingen van een of meer onderneming(en).

          Nu ook toegang tot alle vragen en antwoorden?


          Schrijf gratis in
          • Al lid? Log hier in om bij alle vragen de antwoorden te zien.
          • Nog geen lid? Maak dan hier een account aan en ontvang:
            - exclusief toegang tot alle vragen en antwoorden!
            - direct 25% korting op ebooks
          Of liever alles over dit onderwerp in een ebook? Kijk dan hieronder.

          Terug naar vragenlijstTerug naar vragenlijst

          Auteurs

          • Bernard van den Berg Ik heb een vraag
            Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...


          Auteurs

          • Bernard van den Berg Ik heb een vraag
            Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken

          Opleidingen


          Op zoek naar een passende opleiding?
          Kies uit ruim 25.000 opleidingen, trainingen en cursussen.  

          TQL Tweets