Bezig met laden...

          X

          Marketingplan -van commerciële intentie naar concrete actie

          ICSB Marketing en Strategie

          Marketingplan -van commerciële intentie naar concrete actie

          Marketingplan -van commerciële intentie naar concrete actie

          ICSB Marketing en Strategie

          Het samenstellen van een marketingplan is in veel organisaties verworden tot het passieloos invullen van een plichtmatige format waarin de klassieke 4 p's en de budgetallocatie de hoofdmoot vormen. Doodzonde, want een met visie en enthousiasme samengesteld marketingplan is in potentie een belangrijke pijler onder het toekomstige succes van uw organisatie. In onze visie bestaat de belangrijkste functie van een marketingplan uit het vertalen van de commerciële intenties van uw organisatie in creatieve, concrete en meetbare acties.
          Het marketingplan is idealiter zo opgesteld dat het in lijn is met de strategische koers van uw organisatie en dat het daarnaast concrete handen en voeten geeft aan de invulling van uw (marketing)organisatie. Door het plan op te delen in een strategische en een operationele fase wordt de valkuil van een meerkoppige draak vermeden en ontstaat een helder proces voor de totstandkoming van uw marketingplan.
          Download PDF

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken

          Publiceer uw whitepapers

          Direct uw whitepaper publiceren of eerst meer weten? Neem dan contact met ons op.

          Eerst meer informatie? Klik hier.

          Opleidingen


          Op zoek naar een passende opleiding?
          Kies uit ruim 25.000 opleidingen, trainingen en cursussen.  

          TQL Tweets