
Hans Hylkema
Customeyes
Hans Hylkema is directeur en mede-oprichter van klantonderzoeksbureau
Customeyes (specialist in klanten- en stakeholdersonderzoek in de B2B). Naast zijn werkzaamheden voor Customeyes, is Hans ook als parttime docent verbonden aan de business schools van onder andere Groningen (AOG) en Twente (TSM). Hij doceert op het snijvlak van strategie, klantgerichtheid, innovatie en verandermanagement. Hans heeft ruime internationale marketingervaring bij verschillende organisaties. Zo was hij bij Essent verantwoordelijk voor de Nederlandse consumentenmarkt en heeft hij de samenwerking tussen Philips en Douwe Egberts (Senseo) mede vormgegeven.

Hans Hylkema
Customeyes heeft zich gespecialiseerd in klanten- en stakeholdersonderzoek in de B2B. Customeyes vergroot de klantwaarde van organisaties door het verzamelen, analyseren en inzetten van feedback van klanten en stakeholders. Opdrachtgevers zijn toonaangevende organisaties die gedreven zijn om hun klantgerichtheid te vergroten.
Customeyes is een zusterorganisatie van
Effectory, specialist in medewerkersonderzoek. Zowel Customeyes als Effectory delen de filosofie dat organisaties die in goed contact staan met medewerkers en klanten beter presteren. Bevlogenheid en betrokkenheid neemt toe, het energieniveau is hoger en de organisatie wordt leuker om voor te werken én om zaken mee te doen.

Customeyes
Vraag het de expert