Bezig met laden...

          X

          Opleidingen - Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie - Basishandleiding voor een flexibel en krachtig account management bij Icademy

          Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie - Basishandleiding voor een flexibel en krachtig account management



          • InstituutIcademy
          • NiveauMBO
          • SoortE-Learning
          • Totale lesduur29 dagen
          • Kosten€39 excl. BTW

          Gratis brochure

          Ben je op zoek naar een eigentijdse, strategische manier om je bestand met klanten en relaties te beheren? En wil je daarbij niet kiezen voor allerlei los van elkaar staande kunstjes maar voor een geïntegreerde benadering? Dan kom je met de compacte maar complete cursus Customer Relationship Management vast een heel stuk verder.

          De e-learning 'Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie' legt eerst uit waar het betrekkelijk nieuwe verschijnsel CRM voor staat, en welke facetten voor jouw strategie van klantenbinging het meest van belang zijn, met bijzondere aandacht voor 'Customer Intimacy'. Om CRM te kunnen plaatsen is het nodig iets van de geschiedenis ervan te weten. Vervolgens komen in een uitgebreid onderdeel de programma's en technieken van CRM aan bod; je wordt onder meer vertrouwd gemaakt met 'CLV' en 'FSP' als methoden waarmee informatie over klanten verkregen en verwerkt kan worden en je leert op basis van berekeningen opbrengsten te voorspellen. Ook maak je kennis met begrippen als 'CDI' en 'SFA', programma's die ervoor zorgen dat de verzamelde data goed worden verwerkt. Natuurlijk komt bij het verzamelen en verwerken van persoonlijke gegevens de kwestie van de privacy ter sprake aan de hand van de 'opt-in/opt-out'-principes voor 'Permission Marketing'. Afzonderlijk worden naast de pluspunten ook de zwakke kanten van CRM-strategie besproken.

          Duur

          De e-learning 'Krachtige klantenbinding volgens CRM-strategie' duurt ongeveer 45 minuten. Wil je het maximale rendement uit je online training halen, gebruik dan de ondersteunende lesmaterialen. Hiermee heb je trainingsmateriaal voor circa 2,5 week.

          Doelgroep

          Deze e-learning is geschikt voor iedereen die zijn klantenbeheer op een eigentijdse manier wil opzetten. Als je deze online training wilt inzetten binnen de opleiding die je volgt, dan werk je aan de volgende beroepscompetenties (op MBO-niveau): Relaties bouwen en netwerken, Analyseren, Onderzoeken, Plannen en organiseren, Ondernemende en commercieel handelen, Bedrijfsmatig handelen.

          Werkplekleren

          Deze training is prima geschikt binnen MKB Werkplekleren. Bij MKB Werkplekleren volg je de belangrijkste theorie online, en word je in de praktijk begeleid door een ervaren collega, je mentor. Voor de mentor is een gratis Icademy training beschikbaar.

          Lesmaterialen

          De cursus 'Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie - Basishandleiding voor een flexibel en krachtig account management' bestaat uit:

          • VideoCollege
          • E-Book
          • Oefenbladen
          • Controlebladen
          • Samenvatting

          Toetsing

          De cursus 'Krachtige klantenbinding volgens de CRM-strategie - Basishandleiding voor een flexibel en krachtig account management' wordt afgesloten met een eindtoets. De eindtoets bestaat uit meerkeuzevragen.

          Certificaat

          Als je slaagt voor de eindtoets, ontvang je per e-mail een gewaarmerkt certificaat.

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken

          Deze opleidingen worden u aangeboden in samenwerking met Springest

          Zoek binnen opleidingen


          Opleidingen


          Op zoek naar een passende opleiding?
          Kies uit ruim 25.000 opleidingen, trainingen en cursussen.  

          TQL Tweets