Bezig met laden...

          X

          Opleidingen - Opleiding NIMA B Digital Marketing bij Frankwatching Academy

          Opleiding NIMA B Digital Marketing



          • InstituutFrankwatching Academy
          • SoortKlassikaal
          • Totale lesduur9 dagen
          • Kosten€3.440 excl. BTW
          • Max deelnemers16

          Gratis brochure

          Wil jij je verder professionaliseren in online marketing? En een marketingstrategie ontwikkelen die bijdraagt aan het succes van je organisatie? Volg de NIMA B-opleiding van Frankwatching! Deze bestaat uit de module B1 Marketingmanagement, gevolgd door de specialisatie B2 Digital Marketing. Na succesvolle afronding van beide onderdelen ben je perfect voorbereid om je NIMA B Digital Marketing-diploma te halen.

          In de opleiding ga je een eigen online marketingplan ontwikkelen en presenteren. Je kiest de juiste marketingmix voor je organisatie en krijgt strategische en praktische handvatten om die in je organisatie te implementeren. Ook krijg je feedback op je conceptplan en doe je op locatie een proefverdediging, zodat je optimaal voorbereid bent op het NIMA B-examen (bij opleiding inbegrepen).

          Resultaat

          • Je hebt de marketingdoelstellingen van je organisatie geformuleerd
          • Je weet op basis van interne en externe analyse de uitdagingen van je eigen en andere organisaties vast te stellen
          • Je kunt o.a. strategische opties beoordelen, marktonderzoek doen, calculaties maken en alternatieven voor een marketingbeleid bedenken
          • Je kunt een volledig digital marketingplan schrijven en verdedigen
          • Je kunt met je diploma aantonen dat je over de kennis en vaardigheden beschikt om op marketingmanagementniveau te opereren
          • Je wordt opgenomen in het NIMA-diplomaregister

          Programma

          Tijdens de opleiding NIMA B Digital Marketing komen de volgende onderwerpen aan bod:

          NIMA B1 Marketingmanagement (5 dagen)

          • Ondernemingsstrategie en portfoliomanagement
          • Mission statement en business definition
          • Strategische positie
          • Segmentatie, targeting en positionering
          • Doelstellingen formuleren
          • De marketingmix
          • Analyse van de interne- en externe omgeving
          • Marktonderzoek
          • Kostprijs- en beslissingscalculaties
          • Marketingstrategie en -planning
          • Het marketingactieplan
          • Examentraining
          • NIMA B1-examen (schriftelijk)

          NIMA B2 Digital Marketing (4 dagen)

          • Digitale trends
          • Waardecreatie en waardepropositie
          • Persona’s en de customer journey
          • Klantrelatie en eCRM
          • Product-, prijs-, distributie- en communicatieproces
          • Monitoren en bijsturen van digitale marketingactiviteiten
          • Schrijven van een digital marketingplan volgens SOSTAC
          • Individuele feedback op conceptplan
          • Individuele examentraining
          • Proefverdediging op locatie

          Voor wie

          De opleiding is voor iedereen die zich (verder) wil specialiseren in digital marketing en het diploma NIMA B Digital Marketing wil behalen. Denk aan: (aankomende) marketingmanagers, (senior) productmanagers en (senior) brandmanagers.

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken

          Deze opleidingen worden u aangeboden in samenwerking met Springest

          Zoek binnen opleidingen


          Nieuwsbrief Artikelen



          Op de hoogte blijven van de nieuwste onderwerpen en update's van TQL?
          Schrijf u dan hier in voor de nieuwsbrief. 
          Eerder verschenen artikelen vindt u onder Nieuws
          Op zoek naar een passende opleiding?
          Kies uit ruim 25.000 opleidingen, trainingen en cursussen.  

          TQL Tweets