Pagina
1 2 3 4 5 6 7 8 ...
22volgende214 Gevonden
Tijdens de training Klantgericht verkopen in de detailhandel leer je wat echte aandacht voor je klant inhoudt en oplevert. Van begroeting tot aankoop. Van open staan voor klachten tot relatiebehoud.
Kun jij je goed inleven in de wensen van je mondige en...

Natuurlijk wil je graag heldere en begrijpelijke taal in jouw teksten. Misschien zelfs wel in B1-taalniveau. Maar een begrijpelijke tekst gaat verder dan taal alleen. Je wil ook aandacht voor je lezer, motiveren en aanzetten tot actie. Super effectieve...

Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processen die daarbij een rol spelen. Je leert proactief klanten voor je te winnen en te behouden. Ook leer je optimaal...

Luister veel, spreek op het juiste moment.
Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren.
Doel
Na de training ben je in staat om bellers warm en klantvriendelijk te verwelkomen en ook weer positief afscheid...

De Master Klantgericht Telefoneren in het kort:
Hoe maak je de stap van klantvriendelijk naar klantgedreven contact met klanten? Hoe vergroot je jouw overtuigingskracht in klantcontact? In deze telefoontraining ontwikkel je alle communicatieve...

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers… Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholpen worden. Hoe pak je dat aan? En lukt dat altijd? Ook als de telefoontjes binnenstromen en je nog zoveel andere...

Je wilt wel eens anders beginnen dan met ‘In reactie op..’. En ook anders afsluiten dan met ‘Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben’. Maar je wilt wel dat jouw e-mail of brief zakelijk blijft. Hoe zorg je er trouwens voor dat het...

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne 'gewonemensentaal'. Dat leer je in één dag in onze taalcursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte brieven en e-mails schrijven. Met persoonlijke feedback en...

Het telefonische contact is vaak het eerste contact dat iemand met uw bedrijf heeft en daarmee een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten hoe u gestructureerd kunt telefoneren? Hoe u omgaat met klachten en hoe u een positief gesprek voert? Dan is deze...

Een prettig gesprek
Als u veel aan de telefoon zit met (zakelijke) relaties weet u ook hoe belangrijk deze gesprekken zijn en welke bijdrage deze gesprekken kunnen leveren aan uw acquisitie, omzet en klantbehoud.
Het is een uitdaging om deze gesprekken...
- Kleinveld Okkerse Training en Coaching
- MBO 3
- Klassikaal
- Vanaf €895 excl. BTW
- Meer informatie »
Pagina
1 2 3 4 5 6 7 8 ...
22volgende214 Gevonden