Gratis toegang



Opleidingen - Klantgerichtheid

Klantgericht Communiceren code 95

Steeds nadrukkelijker komt het kwaliteitsaspect van de dienstverlening in de dagelijkse beroepspraktijk van chauffeurs naar voren. Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten. Klantgericht communiceren is...

Klantgericht verkopen in de detailhandel

Tijdens de training Klantgericht verkopen in de detailhandel leer je wat echte aandacht voor je klant inhoudt en oplevert. Van begroeting tot aankoop. Van open staan voor klachten tot relatiebehoud. Kun jij je goed inleven in de wensen van je mondige en...

Training Klantgericht werken en doen

Inleiding Klantgericht werken en doen Klant gedreven medewerkers denken proactief mee met de klant, anticiperen op latente behoeften en zoeken ongevraagd naar alternatieven om de dienstverlening te optimaliseren. Door deze training zien medewerkers hoe...

Klantgericht telefoneren

Hoe bereid ik mij voor op mijn gesprek? Hoe behoud ik structuur in mijn telefoongesprekken? Hoe kan ik mij optimaal verplaatsen in de positie en emoties van de klant? Hoe ga ik om met woede en geagiteerd gedrag? Welke gesprekstechnieken kunnen mij helpen...

Klantgericht telefoneren in het Duits

Kann ich bitte eine Nachricht hinterlassen? Meer dan 120 miljoen mensen spreken Duits in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Liechtenstein, Luxemburg, België, Noord-Italië en in het oosten van Frankrijk. Duits is een sleuteltaal binnen de Europese...

Klantgerichte brieven en e-mails schrijven

Uw communicatie naar buiten toe is het visitekaartje van uw bedrijf of organisatie. U wilt dat uw brieven en e-mails aanspreken bij de lezer. Helder, overtuigend en persoonlijk. Hoe u dat doet? Door aandacht te besteden aan taalgebruik en opbouw. En...

Klantgerichtheid

Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processen die daarbij een rol spelen. Je leert proactief klanten voor je te winnen en te behouden. Ook leer je optimaal...
  • Feedback Training & Consulting
  • MBO 4
  • Open inschrijving
  • Vanaf €990 excl. BTW
  • Meer informatie »

Klantgericht telefoneren

Luister veel, spreek op het juiste moment. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren.     Doel Na de training ben je in staat om bellers warm en klantvriendelijk te verwelkomen en ook weer positief afscheid...
  • Feedback Training & Consulting
  • MBO 4
  • Open inschrijving
  • Vanaf €495 excl. BTW
  • Meer informatie »

Klantgericht telefoneren in het Engels

How to break the language barrier?How to create a good relationship with the customer?Hoe bereid ik mij voor op een gesprek met een niet-Nederlandstalige gesprekspartner? Hoe ga ik om met de taalbarrière en cultuurverschillen? En met bezwaren en lastige...

Training professioneel en klantgericht telefoneren

- Je wilt professioneler en klantgerichter telefoneren? - gespreksvaardigheden - Je communicatietechnieken tijdens het telefoneren verbeteren? - Je overtuigingskracht vergroten? - communicatietechnieken- Meer initiatief tonen? - gespreksvaardigheden-...

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Deze opleidingen worden u aangeboden in samenwerking met Springest

Zoek binnen opleidingen


Q&A overzicht

Nieuwsbrief Artikelen



Op de hoogte blijven van de nieuwste onderwerpen en update's van TQL?
Schrijf u dan hier in voor de nieuwsbrief. 
Eerder verschenen artikelen vindt u onder Nieuws
Op zoek naar een passende opleiding?
Kies uit ruim 25.000 opleidingen, trainingen en cursussen.  
©2018 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.