Bezig met laden...

          X

          Opleidingen - Klantgerichtheid

          Klantgericht Telefoneren

          Het telefonische contact is vaak het eerste contact dat iemand met uw bedrijf heeft en daarmee een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten hoe u gestructureerd kunt telefoneren? Hoe u omgaat met klachten en hoe u een positief gesprek voert? Dan is deze...

          Professioneel en klantgericht telefoneren

          Een prettig gesprek Als u veel aan de telefoon zit met (zakelijke) relaties weet u ook hoe belangrijk deze gesprekken zijn en welke bijdrage deze gesprekken kunnen leveren aan uw acquisitie, omzet en klantbehoud. Het is een uitdaging om deze gesprekken...
          • Kleinveld Okkerse Training en Coaching
          • MBO 3
          • Open inschrijving
          • Vanaf €845 excl. BTW
          • Meer informatie »

          Klantgericht handelen en denken

          Het succes van uw organisatie valt of staat met de kwaliteiten van uw medewerkers. Tromer Train ontwikkelt de kwaliteiten van medewerkers op het gebied van commercie en communicatie. Tijdens resultaatgerichte maatwerktrainingen en individuele...
          • TromerTrain Training en Coaching
          • MBO 4
          • In-company / Maatwerk
          • Vanaf €950 excl. BTW
          • Meer informatie »

          Training klantgerichte telefoniste / receptioniste

          In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professioneel' presenteert aan alle bellers en bezoekers. Je ontwikkelt communicatietechnieken om klantvriendelijk en...

          Klantgericht telefoneren voor gevorderden

          Na het volgen van de basiscursus 'Klantgericht telefoneren basis' volgt de training 'Klantgericht telefoneren voor gevorderden'. Door medewerkers met veel telefonische ervaring kan deze training ook direct gevolgd worden. De training is ook heel geschikt...

          Klantgericht e-mailen

          Onderscheid je e-mails: schrijf klantgerichte en leesbaar Doelgroep Medewerkers die regelmatig e-mails naar klanten sturen. Teamleden leren eenduidig te e-mailen volgens de richtlijnen van uw organisatie. Inhoud Mondelinge vs schriftelijke...

          Training Klantgericht Incasseren

          Inleiding training Klantgericht Incasseren Hoe moeilijk vindt u het om de klant te vragen naar geld waarop u recht heeft? U staat voor een lastig dilemma: u heeft recht op tijdige betaling, maar het behoud van de goede relatie is u ook veel waard. De...

          Klantgericht Communiceren

          KLANTGERICHT COMMUNICEREN; MEER RENDEMENT UIT KLANTCONTACTEN 1.   Inleiding Communicatie is een cruciale succesfactor waar het gaat om contacten met klanten. Hoe communiceert u met klanten en met welk effect? Hoe gaat u om met kritische/ontevreden...

          Klantgericht werken

          U heeft in uw functie te maken met klantcontacten zonder directe verkoopverantwoordelijkheid. In uw contacten met de klant passeren allerlei momenten van interesse bij de klant voor meer informatie. Latente behoefte omzetten in een volgende opdracht is...

          Training klantgericht telefoneren

          Omschrijving In de training klantgericht telefoneren ontdek je dat klantgerichtheid meer is dan alleen je klanten vriendelijk te woord staan. Klanten bellen steeds makkelijker en sneller. Zij verwachten wanneer ze bellen ook direct een actief luisterend...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken

          Deze opleidingen worden u aangeboden in samenwerking met Springest

          Zoek binnen opleidingen




           

          Nieuwsbrief Artikelen



          Op de hoogte blijven van de nieuwste onderwerpen en update's van TQL?
          Schrijf u dan hier in voor de nieuwsbrief. 
          Eerder verschenen artikelen vindt u onder Nieuws
          Op zoek naar een passende opleiding?
          Kies uit ruim 25.000 opleidingen, trainingen en cursussen.  

          TQL Tweets