Bezig met laden...

          X

          Opleidingen - Klantgerichtheid

          Klantgericht handelen en denken

          Het succes van uw organisatie valt of staat met de kwaliteiten van uw medewerkers. Tromer Train ontwikkelt de kwaliteiten van medewerkers op het gebied van commercie en communicatie. Tijdens resultaatgerichte maatwerktrainingen en individuele...
          • TromerTrain Training en Coaching
          • MBO 4
          • In-company / Maatwerk
          • Vanaf €950 excl. BTW
          • Meer informatie »

          Training Klantgericht Telefoneren

          De training Klantgericht Telefoneren Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik op jouw gesprekspartner? Hoe breng je structuur aan in een gesprek? Hoe bereik jij jouw doel in een gesprek? Hoe...

          Training Klantgericht Incasseren

          Inleiding training Klantgericht Incasseren Hoe moeilijk vindt u het om de klant te vragen naar geld waarop u recht heeft? U staat voor een lastig dilemma: u heeft recht op tijdige betaling, maar het behoud van de goede relatie is u ook veel waard. De...

          Klantgericht Communiceren

          KLANTGERICHT COMMUNICEREN; MEER RENDEMENT UIT KLANTCONTACTEN 1.   Inleiding Communicatie is een cruciale succesfactor waar het gaat om contacten met klanten. Hoe communiceert u met klanten en met welk effect? Hoe gaat u om met kritische/ontevreden...

          Klantgericht werken

          U heeft in uw functie te maken met klantcontacten zonder directe verkoopverantwoordelijkheid. In uw contacten met de klant passeren allerlei momenten van interesse bij de klant voor meer informatie. Latente behoefte omzetten in een volgende opdracht is...

          Training klantgericht telefoneren

          Omschrijving In de training klantgericht telefoneren ontdek je dat klantgerichtheid meer is dan alleen je klanten vriendelijk te woord staan. Klanten bellen steeds makkelijker en sneller. Zij verwachten wanneer ze bellen ook direct een actief luisterend...

          Training Proactief en klantgericht bellen

          Inleiding Proactief en klantgericht bellen Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en de drempel is soms hoog. In de praktische training Proactief en...

          2Xplain Klantgericht werken en kansen signaleren (voor Accountants- en administratiekantoren)

          Haal nieuwe kansen uit klantcontacten U heeft dagelijks, wekelijks of maandelijks contact met klanten of werknemers? Uit deze veelvuldige, vaak telefonische contacten, kunnen veel verkoopsignalen en adviesmogelijkheden worden opgepakt. Dit advies kan de...

          Klantgericht en effectief telefoneren

          Hoe voer je een positief zakelijk telefoongesprek? Een klantgericht telefoongesprek is persoonlijk, servicegericht en duidelijk. En daarmee een goed visitekaartje voor de organisatie en jezelf. In de training klantgericht telefoneren leer je hoe je een...

          Klantgericht Communiceren

          LAST MINUTE AANBIEDING ! DEZE TRAINING IS IN PRIJS VERLAAGD VAN € 375,- VOOR € 295,-. DEZE AANBIEDING IS GELDIG VOOR DE TRAINING VAN 2 JUNI AS.  De trainingen kunnen zowel online als fysiek worden verzorgd. Bij de fysieke trainingen trainen we nu...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken

          Deze opleidingen worden u aangeboden in samenwerking met Springest

          Zoek binnen opleidingen


          Nieuwsbrief Artikelen



          Op de hoogte blijven van de nieuwste onderwerpen en update's van TQL?
          Schrijf u dan hier in voor de nieuwsbrief. 
          Eerder verschenen artikelen vindt u onder Nieuws
          Op zoek naar een passende opleiding?
          Kies uit ruim 25.000 opleidingen, trainingen en cursussen.  

          TQL Tweets