Bezig met laden...

          X

          Opleidingen - Klantgerichtheid

          Klantgericht communiceren

          Klantgericht communiceren - 14 mei 2019 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw organisatie ervaart. Soms moet je iets ingewikkelds uitleggen, heb je slecht nieuws voor jouw klant of is je klant...

          Klantgericht schrijven

          Cursus Klantgericht schrijven Leer hoe je jezelf verplaatst in de ontvanger van je brief, e-mail of notitie. Schrijf een prettig leesbaar bericht dat uitblinkt in klantgerichtheid, en waarin de kernboodschap duidelijk naar voren komt. Ook jij kunt...

          Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

          Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen.  Wat is het doel van deze training?U leert uw telefonische servicegesprekken op...

          Klantgericht telefoneren

          Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaartje van het bedrijf. De keuze van een klant om bij jouw organisatie terug te keren kan vallen en staan met de...

          Klantgericht werken en klanttevredenheid

          Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je...

          klantgericht schrijven

          Iedereen schrijft voor zijn werk. Of het nu een mailtje is om afspraken te bevestigen, of een rapportage of beleidsplan: je schrijft om gelezen en begrepen te worden. Dat gaat niet vanzelf. Vaak kost het meer tijd en aandacht dan je er eigenlijk voor...

          Klantgericht denken en doen

          Doel van de training Voor jou als bedrijf staat de klant centraal. Ieder contactmoment dat je of jouw medewerker heeft met de klant bepaald de indruk die men van jouw bedrijf heeft. Klantgerichtheid is daarmee vanzelfsprekend van onmiskenbaar...

          Training Klantgericht telefoneren

          KLANTGERICHT TELEFONEREN Maatwerk training KLANTGERICHT TELEFONEREN. GEEN reistijd naar een trainingslocatie maar trainen op de werklocatie( mits er een spreekkamer/vergaderruimte beschikbaar is.)                    Er wordt specifiek...

          Klantgerichtheid voor IT-professionals [GSEE100]

          OVERVIEW Hoe goed iets ook bedoeld is, de kwaliteit van je dienstverlening wordt bepaald door de perceptie van je klant. In deze training leer je om de werkelijkheid van de klant tot jouw prioriteit te maken. Door het leren toepassen van klantgerichte...
          • Global Knowledge Network Netherlands B.V.
          • Klassikaal
          • Vanaf €1.140 excl. BTW
          • Meer informatie »

          Masterclass Klantgericht Opereren

          Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klantervaring te laten beleven. De kunst is niet alleen te voldoen aan de verwachtingen die de klant heeft, maar om deze...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken

          Deze opleidingen worden u aangeboden in samenwerking met Springest

          Zoek binnen opleidingen


          Nieuwsbrief Artikelen



          Op de hoogte blijven van de nieuwste onderwerpen en update's van TQL?
          Schrijf u dan hier in voor de nieuwsbrief. 
          Eerder verschenen artikelen vindt u onder Nieuws
          Op zoek naar een passende opleiding?
          Kies uit ruim 25.000 opleidingen, trainingen en cursussen.  

          TQL Tweets