Bezig met laden...

          X

          Opleidingen - Klantgerichtheid

          Training Proactief en klantgericht bellen

          Inleiding Proactief en klantgericht bellen Niet alle commerciële of servicegerichte medewerkers pakken met hetzelfde gemak de telefoon. Persoonlijke overtuigingen zitten in de weg en de drempel is soms hoog. In de praktische training Proactief en...

          2Xplain Klantgericht werken en kansen signaleren (voor Accountants- en administratiekantoren)

          Haal nieuwe kansen uit klantcontacten U heeft dagelijks, wekelijks of maandelijks contact met klanten of werknemers? Uit deze veelvuldige, vaak telefonische contacten, kunnen veel verkoopsignalen en adviesmogelijkheden worden opgepakt. Dit advies kan de...

          Klantgericht en effectief telefoneren

          Hoe voer je een positief zakelijk telefoongesprek? Een klantgericht telefoongesprek is persoonlijk, servicegericht en duidelijk. En daarmee een goed visitekaartje voor de organisatie en jezelf. In de training klantgericht telefoneren leer je hoe je een...

          Klantgericht Communiceren

          Klantgerichtheid, klantgerichte verkoop en klantgericht communiceren. Hoe maak je van een klant een Fan? Hoe overtref ik de verwachting van de klant? Hoe herken je (verkoop) signalen van klanten?Hoe sluit ik goed aan  bij de klant? Resultaat Door...

          Klantgericht communiceren

          Klantgericht communiceren - 14 mei 2019 Een klantgerichte communicatie bepaalt voor een belangrijk deel hoe een klant de service van jouw organisatie ervaart. Soms moet je iets ingewikkelds uitleggen, heb je slecht nieuws voor jouw klant of is je klant...

          Telefoontraining: Klantgericht telefoneren

          Voelt u zich soms onzeker aan de telefoon?Krijgt u de vraag of het probleem van de beller niet altijd helder?Wilt u makkelijker met boze, geïrriteerde of dominantie bellers omgaan?Vindt u het lastig om goed met klachten om te gaan?Brengt u slecht nieuws...

          Klantgericht schrijven

          Cursus Klantgericht schrijven Leer hoe je jezelf verplaatst in de ontvanger van je brief, e-mail of notitie. Schrijf een prettig leesbaar bericht dat uitblinkt in klantgerichtheid, en waarin de kernboodschap duidelijk naar voren komt. Ook jij kunt...

          Klant- en servicegericht telefoneren/Efficiënte telefonische service- en advies gesprekken/ Telefoontraining

          Gesprek leiden en sturen, gespreksstructuur, telefoonetiquette, vraagtechnieken, efficiënt doorverbinden, spiegelen aan klanttypen, omgaan met irritatie en ongenoegen.  Wat is het doel van deze training?U leert uw telefonische servicegesprekken op...

          Klantgericht telefoneren

          Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaartje van het bedrijf. De keuze van een klant om bij jouw organisatie terug te keren kan vallen en staan met de...

          Klantgericht werken en klanttevredenheid

          Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken

          Deze opleidingen worden u aangeboden in samenwerking met Springest

          Zoek binnen opleidingen




           

          Nieuwsbrief Artikelen



          Op de hoogte blijven van de nieuwste onderwerpen en update's van TQL?
          Schrijf u dan hier in voor de nieuwsbrief. 
          Eerder verschenen artikelen vindt u onder Nieuws
          Op zoek naar een passende opleiding?
          Kies uit ruim 25.000 opleidingen, trainingen en cursussen.  

          TQL Tweets