Bezig met laden...

          X

          Opleidingen - Klantgerichtheid

          klantgericht schrijven

          Iedereen schrijft voor zijn werk. Of het nu een mailtje is om afspraken te bevestigen, of een rapportage of beleidsplan: je schrijft om gelezen en begrepen te worden. Dat gaat niet vanzelf. Vaak kost het meer tijd en aandacht dan je er eigenlijk voor...

          Klantgericht denken en doen

          Doel van de training Voor jou als bedrijf staat de klant centraal. Ieder contactmoment dat je of jouw medewerker heeft met de klant bepaald de indruk die men van jouw bedrijf heeft. Klantgerichtheid is daarmee vanzelfsprekend van onmiskenbaar...

          Training Klantgericht telefoneren

          KLANTGERICHT TELEFONEREN Vandaag al starten met deze PERSOONLIJKE training KLANTGERICHT TELEFONEREN, DEZE TRAINING GAAT ALTIJD DOOR! GEEN wachttijden. GEEN annuleringen zoals veelvuldig bij open inschrijvingen. GEEN reistijd naar een...

          Klantgerichtheid voor IT-professionals [GSEE100]

          OVERVIEW Hoe goed iets ook bedoeld is, de kwaliteit van je dienstverlening wordt bepaald door de perceptie van je klant. In deze training leer je om de werkelijkheid van de klant tot jouw prioriteit te maken. Door het leren toepassen van klantgerichte...
          • Global Knowledge Network Netherlands B.V.
          • Open inschrijving
          • Vanaf €1.140 excl. BTW
          • Meer informatie »

          Masterclass Klantgericht Opereren

          Producten en diensten lijken meer en meer op elkaar. Om deze reden wordt het steeds belangrijker om je klanten een onderscheidende klantervaring te laten beleven. De kunst is niet alleen te voldoen aan de verwachtingen die de klant heeft, maar om deze...

          Klantgericht verkopen / Resultaatgericht beïnvloeden

          Klantgericht verkopen / Resultaatgericht beïnvloeden Door inzicht te krijgen in gedrag middels de DISC theorie, het gedrag van jezelf en van je klanten te herkennen én daar op een juiste manier mee om te gaan, krijg je nieuwe inzichten over hoe je...

          Goede e-mails tevreden klanten I Klantgericht schrijven

          Goede e-mails, tevreden klanten Met een e-mail kun je razendsnel een vraag stellen of beantwoorden. Waarschijnlijk sta je niet altijd stil bij de impact die dat kan hebben op je relatie met de ontvanger. Een te kort of te snel geschreven antwoord kan...

          Klantgericht en Zakelijk Telefoneren

          Telefoontraining ‘Klantgericht en Zakelijk telefoneren’ In de telefoontraining ‘Klantgericht en Zakelijk telefoneren’ gaan we in op: Basisvaardigheden van de communicatie aan de telefoon. Effectief stem- en taalgebruik. Inspreken van een...

          Klantgericht chatten en whatsappen

          Training Chatten & Whatsappen Chatten en appen heeft de toekomst. Nee, het ís al de toekomst. Bezoekers van sites willen online informatie hebben.  Klanten willen via de telefoon informatie. Liefst zo snel mogelijk. U speelt daar graag op in. U...

          Van klantvriendelijk naar klantgericht

          Van klantvriendelijk naar klantgericht Om je klant goed te kunnen helpen, moet je weten wat hij werkelijk wil. Maar hoe zorg je ervoor dat de klant vertelt wat jij wilt weten? Dat doe je door luisteren, samenvatten, doorvragen. Maak kennis met de...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken

          Deze opleidingen worden u aangeboden in samenwerking met Springest

          Zoek binnen opleidingen




           

          Nieuwsbrief Artikelen



          Op de hoogte blijven van de nieuwste onderwerpen en update's van TQL?
          Schrijf u dan hier in voor de nieuwsbrief. 
          Eerder verschenen artikelen vindt u onder Nieuws
          Op zoek naar een passende opleiding?
          Kies uit ruim 25.000 opleidingen, trainingen en cursussen.  

          TQL Tweets