Bezig met laden...

          X

          Opleidingen - Klantgerichtheid

          Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - Ziekenhuis

          - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Hospitality training voor Ziekenhuizen (Mood Maker) Definitie gastvrijheid Gastvrijheid is het prettige, welkome gevoel dat de gast beleeft bij het contact met de gastheer en de...

          Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk

          Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Hospitality training Voor wie? Alle functies, van medewerkers tot management. Het gaat om de wil of noodzaak...

          Klantgericht Communiceren

          Training Klantgericht Communiceren Hoe zorg ik ervoor dat mijn gesprekken beter en prettiger verlopen? U leert in de training Klantgericht communiceren, de behoefte van de klant kennen en daarop in te spelen. U wilt dat uw klanten tevreden zijn over u...

          Klantgericht handelen

          Intro Iedereen weet wel hoe belangrijk het is om goed in te spelen op de wensen van de klant. Er is immers veel concurrentie: veel bedrijven bieden min of meer hetzelfde aan en op internet kan de klant simpel en snel vergelijken. Klantgericht...

          Klantgericht communiceren & telefoneren

          Klantgericht communiceren en telefoneren 'medewerkers zonder visitekaartje zijn vaak het belangrijkste visitekaartje’  Klantgerichte communicatie is bij uitstek hét middel om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie. Maar wat is...

          Klantgericht & commercieel communiceren

          Klantgericht & commercieel communiceren ‘meerwerk signaleren en hierop anticiperen’  Klantgericht communiceren is bij uitstek hét middel om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie. Maar wat is klantgerichtheid eigenlijk? Welke...

          Klantgerichte mails en (zakelijke) brieven schrijven

          Een klant heeft een vraag, jij geeft het antwoord. Of hij heeft een probleem, jij lost het op. Je antwoord en oplossing verwoord je in een mail. Dat klinkt toch best eenvoudig. Tegelijkertijd weet je: deze tekst is meer dan dat, het is ook het gezicht...

          Klant- en Servicegericht Werken

          Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht. Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of deze zelfs overtreffen? Heb je veel klantcontact en vind je het...
          • ICM opleidingen & trainingen
          • HBO
          • Open inschrijving
          • Vanaf €1.170 excl. BTW
          • Meer informatie »

          Klant- en Servicegericht Telefoneren

          Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een hoger niveau. De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een...

          Training Klantgericht Verkopen

          Klantgericht Verkopen is een training die draait om situaties op de werkvloer. Direct inzetbaar dus! Ontdek jij samen met ons jouw kracht? Je hebt het gevoel dat er op commercieel vlak meer te halen valt. Je wilt jouw kwaliteiten nóg meer benutten en...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken

          Deze opleidingen worden u aangeboden in samenwerking met Springest

          Zoek binnen opleidingen




           

          Nieuwsbrief Artikelen



          Op de hoogte blijven van de nieuwste onderwerpen en update's van TQL?
          Schrijf u dan hier in voor de nieuwsbrief. 
          Eerder verschenen artikelen vindt u onder Nieuws
          Op zoek naar een passende opleiding?
          Kies uit ruim 25.000 opleidingen, trainingen en cursussen.  

          TQL Tweets