Bezig met laden...

          X

          Opleidingen - Klantgerichtheid

          Klantgericht handelen

          Intro Iedereen weet wel hoe belangrijk het is om goed in te spelen op de wensen van de klant. Er is immers veel concurrentie: veel bedrijven bieden min of meer hetzelfde aan en op internet kan de klant simpel en snel vergelijken. Klantgericht...

          Klantgericht communiceren & telefoneren

          Klantgericht communiceren en telefoneren 'medewerkers zonder visitekaartje zijn vaak het belangrijkste visitekaartje’  Klantgerichte communicatie is bij uitstek hét middel om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie. Maar wat is...

          Klantgericht & commercieel communiceren

          Klantgericht & commercieel communiceren ‘meerwerk signaleren en hierop anticiperen’  Klantgericht communiceren is bij uitstek hét middel om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie. Maar wat is klantgerichtheid eigenlijk? Welke...

          Klantgerichte mails en (zakelijke) brieven schrijven

          Een klant heeft een vraag, jij geeft het antwoord. Of hij heeft een probleem, jij lost het op. Je antwoord en oplossing verwoord je in een mail. Dat klinkt toch best eenvoudig. Tegelijkertijd weet je: deze tekst is meer dan dat, het is ook het gezicht...

          Klant- en Servicegericht Werken (ook online virtual classroom)

          Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht. Wil je aan de verwachtingen van de klant voldoen of deze zelfs overtreffen? Heb je veel klantcontact en vind je het...

          Klant- en Servicegericht Telefoneren (ook online virtual classroom)

          Deze training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een hoger niveau. De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een...

          Klantgericht werken - Online coaching

          Blended learning: Klantgericht WerkenU heeft in uw functie te maken met klantencontacten zonder directe verkoopverantwoordelijkheid. In uw contacten met de klant passeren allerlei momenten van interesse bij de klant voor meer informatie. Latente behoefte...

          Blended class Klantgericht Innoveren

          Masterclass Klantgericht Innoveren Binnen veel markten zijn voorbeelden te vinden en te bedenken die gevestigde ordes nu of in de toekomst aanvallen. Tegelijkertijd beseffen managers dat nieuwe proposities en verdienmodellen met een centrale rol voor de...

          Klantgerichtheid: Een fan per dag

          Dit is een seminar van DenkProducties ALS IEDEREEEN ELKE DAG ÉÉN KLANT BELACHELIJK GOED HELPT, ZIJN DE GEVOLGEN NIET TE OVERZIEN! De snelste weg om je organisatie te laten groeien is: door fans te maken van je bestaande klanten. Verwachtingen te...

          Klantgericht denken en handelen

          Blijft je klant graag gebruik maken van je diensten? De training Klantgericht denken en handelen is gericht op een andere houding: van passief vriendelijk naar actief klantgericht! Als ondernemer hoop je natuurlijk dat een afnemer, bezoeker of cliënt...

          Gratis toegang


          Heeft u al een account? Log dan hier in.

          Inloggen in "Mijn TQL"




          Heeft u nog geen account? Klik hier om een account aan te maken

          Deze opleidingen worden u aangeboden in samenwerking met Springest

          Zoek binnen opleidingen


          Nieuwsbrief Artikelen



          Op de hoogte blijven van de nieuwste onderwerpen en update's van TQL?
          Schrijf u dan hier in voor de nieuwsbrief. 
          Eerder verschenen artikelen vindt u onder Nieuws
          Op zoek naar een passende opleiding?
          Kies uit ruim 25.000 opleidingen, trainingen en cursussen.  

          TQL Tweets