Gratis toegang



Home Vakgebieden Strategie & Bestuur Allianties Allianties vanuit het perspectief van concurrentiestrategie

Allianties vanuit het perspectief van concurrentiestrategie

10. Waarom is het belangrijk om je in de markt te kunnen onderscheiden als bedrijf?

In een situatie met concurrenten waarbij iedereen vrijwel hetzelfde product verkoopt moet je in je prijsstelling wel meegaan met de anderen. Als je namelijk een prijs hebt die hoger is dan die van je concurrent, dan koopt iedereen bij hem, als je een... verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • ir. Alfred Griffioen Alfred Griffioen heeft zijn ervaring in het laten samenwerken van bedrijven opgedaan in commerciële functies bij telecombedrijf KPN en als business development manager bij het internationale aannemingsbedrijf Nacap. Sinds 2006 adviseert hij bedrijven, eerst als manager bij een strategieconsultant, nu als...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2019 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.