Welke bronnen zijn geraadpleegd?

Naar de volgende titels, die via de betere boekhandel of online-boekhandels te bestellen zijn, is hiervoor expliciet verwezen:
  • Chesbrough, H.W. (2003) Open innovation; the new imperative for creating and profiting from technology, Harvard Business School Press.
  • Christensen, C. (2000) The innovator’s dilemma, 2nd edition, Harper business.
  • Collins, J. ( 2001) Good to great; why some companies make the leap … and others don’t, Harper Collins Publishers.
  • Cooper, R. e.a. (2001) Portfolio management for new products, Perseus Publishers.
  • Cooper, R. (2001) Winning at new products, 3rd edition, Perseus Publishers.
  • Edgerton, D. (2006) The shock of the old; technology and global history since 1900, Profile Books.
  • Grit, Roel (2000) Projectmanagement, 3e druk, Wolters Noordhoff.
  • Jacobs, D., H. Snijders (2008) Innovatieroutine. Hoe managers herhaalde innovatie kunnen stimuleren, Van Gorcum - Stichting Management Studies.
  • Lekkerkerk, L.J. (2012) Innovatie- en OrganisatieStructuur. Ontwikkeling en test van een functiemodel voor structuuronderzoek en -diagnose, Proefschrift Radboud Universiteit, Innovatica, Nijmegen. pdf en als boek via de auteur.
  • Tidd, J., J. Bessant, K. Pavitt (2005) Managing innovation; integrating technological, marketing and organizational change, 3rd edition, Wiley & Sons.
  • Tidd, J., J. Bessant (2009) Managing innovation; integrating technological, marketing and organizational change, 4th edition, Wiley & Sons.
  • Rogers, E. (2003) Diffusion of innovation, 5th edition, The Free Press.
  • Wijnen, G., W. Renes, P. Storm (2001) Projectmatig werken, 18e druk, Het Spectrum.
  • Womack, J.P., D.T. Roos (2003) Lean thinking; banish waste and create wealth in your corporation, 2e druk, Free Press Business.
Word pro

Pro-abonnees downloaden gratis het Ebook met 245 vragen en antwoorden over Innovatie organiseren.