Gratis toegang



Home Vakgebieden Strategie & Bestuur Public relations Doelgroepen bij public relations

Doelgroepen bij public relations

54. Op welke doelgroepen richt interne public relations zich voornamelijk?

Primair richt interne-PR zich op de werknemers en hun families en directe omgeving. Hoe meer werknemers onder invloed van het PR-beleid het bedrijf als een goede werkgever uitdragen, hoe makkelijker het bijvoorbeeld is aan personeel te komen. verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • Bernard van den Berg Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2019 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.