Gratis toegang



Home Vakgebieden Strategie & Bestuur Public relations Public relations en reclame

Public relations en reclame

38. Hoe groot is de invloed van public relations op de verkoop?

Public relations is onderdeel van de marketing-communicatie en effent mede de weg voor een succesvolle verkooptransactie. Het hangt sterk af van de marktpositie van de onderneming of een slechte PR daarop negatieve invloed heeft. Zo liep bij de... verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • Bernard van den Berg Bernard van den Berg heeft zo'n 40 jaar expertise in het reclame- en marketingvak. Adviseerde auto-, bus- en fietsfabrikanten, voedingsmiddelenproducenten, touroperators, banken en verzekeraars, serviceproviders, franchise- en retailorganisaties, lokale en centrale overheden, actiegroepen en...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2019 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.