Gratis toegang



Home Vakgebieden Tools & Tips Klachtbehandeling Hoe ga ik (niet) met klachten om?

Hoe ga ik (niet) met klachten om?

1. Wat moet u vooral niet doen als u wordt geconfronteerd met een klacht?

Overal gaat wel eens wat verkeerd. Klachten zijn vrijwel onvermijdelijk en iteindelijk meestal niet het grootste probleem. Wel problematisch is de manier waarop er met klachten wordt omgegaan. Dat is sterk voor verbetering vatbaar. Wat gaat er zoal... verder

Gratis toegang



Heeft u al een account? Log dan hier in.

Auteurs

  • Redactie TQL De redactie van The Question Library ondersteunt de vakauteurs bij het onderhoud van de in de databank opgenomen onderwerpen. Via 'Vraag het de expert' kunt u direct contact leggen met de vakexperts-auteurs. De redactie actualiseert zelf ook een aantal topics, en staat open voor auteurs die graag hun...
  • Vraag het de expert

Q&A overzicht

Uw eigen boek of proefschrift online uitgeven?

U wilt uw eigen boek, rapport, whitepaper, presentatie, proefschrift, scriptie of lezing graag online publiceren? En tegen lage kosten? MEDEM Publishing doet dat graag voor u.


Lees verder
©2018 - The Question Library
De auteursrechten van alle onderwerpen in de databank berusten bij The Question Library/MEDEM Publishing. Het is niet toegestaan om de informatie op enigerlei wijze te vermenigvuldigen of aan derden ter beschikking te stellen zonder schriftelijke toestemming van de uitgever.